Elokuvaelämys – ilmainen näytös jäsenille!

Hei Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsen!

Tänä vuonna yhdistyksemme perinteisten pikkujoulujen sijaan haluamme tarjota sinulle elokuvaelämyksen, joka tuo lämpöä ja hymyä talvi-iltaan! Kutsumme sinut ilmaiseksi katsomaan kotimaisen elokuvan Mielensäpahoittajan rakkaustarina. Tämä koskettava ja humoristinen elokuva on täydellinen tapa viettää yhteinen hetki ennen joulua!

• Mielensäpahoittajan rakkaustarina, päärooleissa Heikki Kinnunen ja Jaana Saarinen.
  • 28.11.2024, klo 18:00
  • Elokuvateatteri Tapio, Sali 1

Paikkoja rajoitetusti!
Elokuvateatteriin paikkoja 213, joten varmistathan paikkasi ajoissa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ei jäsenen hinta 13,5€

Ilmoittautuminen:
Varaa paikkasi heti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen marko.luukkainen@pksy.fi tai soittamalla toimistolle numeroon 013 227 600 Ilmoittautumiset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Tule mukaan nauttimaan unohtumattomasta elokuvaillasta ja viettämään rentoa hetkeä yhdessä.

Lämpimin terveisin, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen väki!