Roosa nauha 2023

Syöpäsäätiön Roosa nauha täyttää Suomessa 20-vuotta. Tutkimuksen lisäksi Roosa nauha -varoilla tuetaan sairastuneille ja heidän läheisilleen tarjottavia maksuttomia neuvontapalveluita
Ostamalla 5€ hintaisen nauhan meiltä tuet työtämme Pohjois-Karjalassa asuvien syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

21.9. Tule kanssamme seuraamaan uuden nauhan ja suunnittelijan julkistustilaisuutta elokuvateatteri Tapiossa kello 9 eteenpäin. Jos varaat hieman käteistä mukaan voit hankkia ensimmäisten joukossa uusimman Roosa nauhan!

2.10. kello 16.30 – 18, Roosa nauha -kävelyn lähtö Ilosaaresta. Varaa mukaan vesipullo ja iloista mieltä. Tähän tapahtumaan sinulla on oiva mahdollisuus laittaa jotain pinkkiä päälle. Tapahtumassa voit myös hankkia oman Roosa nauhasi.

8.10. kello 13 – 15.15 Zumba Pink Party Kylmäojan koulun liikuntasalissa (pohjatuulentie 6). Zumbaa, tanssin iloa tiedossa eri ohjaajien voimin 🙂  Sairaanhoitajamme mukana kertomassa rintojen oma-tarkkailusta.

Ilmoittautumiset tuttuun tapaan tapahtumiin.
☎️ 013 227600
📧 marko.luukkainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi