Tule mukaan rentoutumaan – ilmainen äänimaljarentoutus

Tervetuloa äänimaljarentoutukseen 25.9.2024 tai 10.10.2024!

Hei Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsen!

Haluamme kutsua sinut erityiseen hetkeen rauhoittumaan ja rentoutumaan äänimaljarentoutuksen parissa. Tämä ainutlaatuinen tilaisuus tarjoaa mahdollisuuden unohtaa arjen kiireet ja uppoutua rauhoittavien äänien ja värähtelyjen maailmaan.

Tapahtuman tiedot:

• Ilmainen äänimaljarentoutus
  • 25.9 klo 18:00–19:00, Lehmon nuorisoseurantalo, kylmäojantie 2, 80710 Kontiolahti
  • 10.10 klo 18:00-19:00, Keltainen talo, sairaalakatu 8, 80100 Joensuu
  • Ohjaaja: Hanne Kankkunen, liikunnanohjaaja AMK
  • Erityishuomiot: Pue päälle mukavat, lämpöiset ja joustavat vaatteet (voit ottaa mukaan, vaikka villasukat). Ota mukaan myös oma jooga/harjoitusmatto, huopa tai vilti jonka päällä on mukava olla.
  • Äänimaljarentoutusta ei suositella seuraavissa tapauksissa; vakavat sydänsairaudet (tahdistin), tulehdus sairaudet, verisuonitukokset, neurologiset sairaudet tai jos sinulla on syöpähoidot vielä käynnissä.

Paikkoja on rajoitetusti!
Lehmon nuorisoseurantalolle tilaan mahtuu noin 50 henkilöä ja Keltaiselle talolle Joensuussa n.15 henkilöä, paikat täytetään saapumisjärjestyksessä.

Toimi siis nopeasti, jos haluat varmistaa paikkasi tässä rentouttavassa tapahtumassa.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen on avoinna nyt! Varaa paikkasi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen marko.luukkainen@pksy.fi, soittamalla 013 227 600 ilmoittautumiset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Tämä on upea tilaisuus kokeilla äänimaljarentoutusta, ja osallistuminen on täysin maksutonta. Tule mukaan kokemaan syvää rauhaa ja rentoutta!

Lämpimästi tervetuloa!